وکیل حقوقی ملکی خوب در تهران 09124970000

وکیل ملکی خوب در تهران وکیل متخصص دعاوی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی

قوانین پیش فروش آپارتمان مشاوره با وکیل ملکی

قوانین پیش فروش آپارتمان مشاوره با وکیل ملکی، در قراردادهای پیشفروش ساختمان امکان وجود کلاهبرداری زیاد است چرا که ملک بطور کامل ساخته و رویت نشده است. بنابراین ممکن است انچه را که خریدار مدنظر داشته است تحصیل نشود. در این خصوص خریدار و فروشنده تنها به قراداد خود و مدارکی که مبادله کرده اند میتواند استناد کند بنابراین لازم است قراردادی اصولی تنظیم شود و ضرورت دارد این مسیر را به همراهی یک وکیل ملکی طی کنید تا از موانع و چالش ها به اسانی گذر کنید. در این مقاله با نکات مهم قرارداد های پیش فروش فروش اشنا خواهید شد.

آردینی اوخو
پنجشنبه 20 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

کارایی چک تخلیه مشاوره با وکیل ملکی

کارایی چک تخلیه مشاوره با وکیل ملکی، در روابط میان موجر و مستاجر ممکن است موجر بابت تضمین تخلیه یا اجاره بها از مستاجر چک دریافت کند که مشمول عناوین متفاوت خواهد بود. اما انچه که در چک قید میشود و علت دریافت ان بر نحوه مطالبه موجر موثر خواهد بود. در این مقاله وکیل ملکی شما را راهنمایی میکند که در چکهای مرتبط با اجاره چه متنی را ذکر کنید و ضمن ان مزایا و معایب هر چک را بیان میکند تا متناسب با اهداف و شرایط نوع چک دریافتی و پرداختی را انتخاب کنید.


آردینی اوخو
سه شنبه 18 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

توقیف ملک از طریق اجرای ثبت مشاوره با وکیل ملکی

توقیف ملک از طریق اجرای ثبت مشاوره با وکیل ملکی، زمانیکه فردی محکوم میشود دادگاه بنا به درخواست محکوم له از اموال محکوم علیه توقیف میکند. توقیف این اموال از قانون خاصی تبعیت میکند. متناسب با اینکه مال معرفی شده چه نوع باشد قانون حاکم بر ان متفاوت است. اموال از ملک کشاورزی نیز در برخی از مواقع تابع این قانون است. برای کسب اطلاعات بیشتر ضمن مطالعه این مقاله میتوانید سوالاتت خود را از وکیل ملکی بپرسید و با وی در ارتباط باشید.

آردینی اوخو
یکشنبه 16 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

هبه بعد از فوت مشاوره با وکیل ملکی

هبه بعد از فوت مشاوره با وکیل ملکی، هبه یکی از عقود است که بصورت رایگان واقع میشود. در شرایطی که افراد املاک خود را به دیگران هبه میکنند درواقع ان را به دیگران منتقل میکنند بدون اینکه در قبال ان وجهی دریافت کنند. عموما این اتقال به افراد نزدیک و خویشان صورت میگیرد اما ممکن است به هر دلیل از این انتقال پشیمان شده و قصد رجوع داشته باشند که در این صورت شرایطی باید وجود داشته باشد.برای اطلاع از مزایا و معایب هبه ملک و نحوه انعقاد و رجوع از ان میتوانید به یک وکیل ملکی مراجعه کنید. در این بخش نیز بطور اختصار راجع به ان توضیح داده شده است. در صورتی که با ابهامی مواجه شدید میتوانید با وکیل موسسه در ارتیاط باشید

آردینی اوخو
جمعه 14 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

مهلت اجرای طرح های شهرداری مشاوره با وکیل ملکی

مهلت اجرای طرح های شهرداری مشاوره با وکیل ملکی، برخی از املاک در طرح شهرداری قرار گرفته اند که البته این مورد در پرونده ثبتی ملک منعکس نمیشود اما بر نقل و انتقال ملک موثر خواهد بود چرا که اغلب با قیمت پایین معامله خواهند شد و یا معامله انها به سختی انجام میشود. اما سوال طرح میشود که اگر چنین ملکی مورد معامله واقع شود خریدار چه حقوقی نسبت به ان خواهد داشت و فروشنده چه اقداماتی باید انجام دهد؟ هر یک از این افراد نسبت به این ملک تا چه زمانی و به چه مراجعی میتوانند مراجعه کنند؟ در این بخش وکیل ملکی به سوالات شما پاسخ خواهد داد. در صورتیکه قصد معامله چنین املاکی را دارید یا چنین معامله ای انجام داده اید برای حل مشکلات مربوطه میتوانید با وکیل ملکی موسسه در ارتباط باشید.


 

آردینی اوخو
پنجشنبه 13 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,