وکیل حقوقی ملکی خوب در تهران 09124970000

وکیل ملکی خوب در تهران وکیل متخصص دعاوی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی

معامله معارض در حکم کلاهبرداری مشاوره با وکیل ملکی

معامله معارض در حکم کلاهبرداری مشاوره با وکیل ملکی، اغلب معامله معارض نسبت به املاک واقع میشود و ناقض حق خریدار است. در واقع ممکن است خریدار پس از پرداخت ثمن معامله، ملک را از دست بدهد. این معامله نه تنها از لحاظ حقوقی بلکه از لحاظ کیفری نیز قابل پیگیری است و منجر به مجازات مرتکب خواهد شد. البته حضور وکیل ملکی در پرونده هایی با این موضوع بسیار اهمیت دارد. بنابراین جهت آگاهی شما خواننده محترم در این بخش به این موضوع پرداخته ایم


آردینی اوخو
دوشنبه 3 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

دستورالعمل تعیین مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز مشاوره با وکیل ملکی

 دستورالعمل تعیین مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز مشاوره با وکیل ملکی، از انجا که اراضی زراعی منجر به افزایش تولید و خودکفایی ملی میشود حفظ انها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به طوریکه قوانین مفصلی را به خود اختصاص داده اند. بنابراین اگر افراد قصد داشته باشند کاربری اراضی زراعی و باغ ها را تغییر دهند باید نسبت به قوانین و شرایط آن آگاه باشند. گاهی نیز به دلیل نا آگاهی اقدامی در این خصوص انجام داده و محکوم میشوند. بنابراین مشاوره با یک وکیل ملکی حاذق ضرروت دارد. در این متن به طور مختصر راجع به تغییر کابری اراضی توضیح داده شده است.

آردینی اوخو
یکشنبه 2 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

مهلت شکایت تصرف عدوانی مشاوره وکیل ملکی

مهلت شکایت تصرف عدوانی مشاوره وکیل ملکی، دعوای تصرف عدوانی از دعاوی شایع ملکی محسوب میشود. این دعوا ممکن است میان همسایگان و حتی شرکای یک ملک نیز بوجود اید. در طرح این دعوا و حل اختلاف ان در مرجع قضایی وجود شرایطی برای طرفین حائز اهمیت است. در صورتیکه شرایط رعایت نشود دعوا محکوم به رد خواهد بود. بنابراین حضور یک وکیل ملکی و مشاوره با وی ضرورت دارد.

آردینی اوخو
شنبه 1 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,