وکیل حقوقی ملکی خوب در تهران 09124970000

وکیل ملکی خوب در تهران وکیل متخصص دعاوی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی

افراز و تفکیک ملک مشاع مشاوره با وکیل ملکی

افراز و تفکیک ملک مشاع مشاوره با وکیل ملکی، اغلب افراز و تفکیک را مترادف یکدیگر میدانند در حالیکه این دو واژه شاید در ظاهر مشابه باشند اما در عمل متفاوت هستند. درواقع نحوه اعمال هر یک و شرایطی که زمینه انجام ان ها را فراهم میکند متفاوت است. این تفاوت به ویژه در عرف ثبتی بیشتر نمایان میشود. درواقع وکیل ملکی برای انجام افراز و تفکیک به مراجع متفاوت اعم از دادگاه و اداره ثبت مراجعه میکند و هر یک نیز روند متفاوتی را میطلبد. در این مطلب به تفاوتهای افراز و تفکیک پرداخته شده است.

آردینی اوخو
چهارشنبه 12 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

صلاحیت شورای حل اختلاف در تخلیه اماکن تجاری مشاوره با وکیل ملکی

صلاحیت شورای حل اختلاف در تخلیه اماکن تجاری مشاوره با وکیل ملکی، روابط موجر و مستاجر علاوه بر پیروی از قوانین مدنی از قانون خاصی نیز تبعیت میکند. متناسب با اینکه ملک مورد نظر تجاری یا مسکونی باشد قاعده خاصی بر این رابطه حاکم خواهد بود. حتی ممکن است مرجع رسیدگی به اختلافات فی مابین موجر و مستاجر نیز متفاوت باشد. وکیل ملکی در این بخش به دعوای تخلیه میان موجر و مستاجر پرداخته است. در صورتی که پرسشی دارید میتوانید با وکیل موسسه در ارتباط باشید.

آردینی اوخو
سه شنبه 11 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

مدت زمان توقیف اموال مشاوره با وکیل ملکی

مدت زمان توقیف اموال مشاوره با وکیل ملکی، ممکن است دادگاه در نتیجه حکمی که صادر میکند و فردی را محکوم میکند به خواسته طرف مقابل یا بنابر صلاحدید اموال محکوم علیه را توقیف کند. در این متن وکیل ملکی به انواع توقیف نسبت به اموال مختلف و ضمن ان به سرنوشت اموال توقیف شده ای که در نتیجه ترفندهای محکوم علیه و جلوگیری از توقیف به دیگران منتقل شده است میپردازد. در صورتیکه در این خصوص پرسشی داشته باشید وکیل ملکی موسسه به شما مشاوره خواهد داد.

آردینی اوخو
دوشنبه 10 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

اعتبار سند وکالت فروش اموال غیر منقول مشاوره با وکیل ملکی

اعتبار سند وکالت فروش اموال غیر منقول مشاوره با وکیل ملکی،خرید و فروش ملک بصورت وکالتی ممکن است در بدو امر ارزان و سودمند به نظر برسد اما مشکلات ان در طول زمان هویدا خواهد شد. حتی زمانیکه طرفین تصیم دارند برای مقابله با مشکلات، وکالت مذکور را به صورت بلاعزل منعقد کنند همچنان در قبال چالش های ظریف قانونی ان در امان نخواهند بود. در این میان سرمایه خریدار با خطر بیشتری مواجه خواهد شد که در متن زیر وکیل ملکی فراز و نشیب این مسیر را برای شما شرح خواهد داد.

آردینی اوخو
یکشنبه 9 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

شرایط تحقق معامله صوری مشاوره با وکیل ملکی

شرایط تحقق معامله صوری مشاوره با وکیل ملکی، زمانی که فرد بدهکار برای جلوگیری از توقیف اموال  و املاک خویش توسط طلبکار به معاملات صوری متوسل میشود منجر به سست شدن روابط حقوقی و بازرگانی میشود. بنابراین قانونگذاراین نوع معاملات را بی اثر میشمارد. اما باید دید ضمانت اجرای این نوع معاملات چیست؟ فروشنده و خریدار چه حقوقی خواهند داشت و طلبکار چگونه میتواند حق خود را استیفا کند. در این مقاله میتوانید پاسخ این سوالات را دریابید. در صورتی که با سوالات بیشتر مواجه شدید میتوانید با وکیل ملکی موسسه در میان بگذارید.

آردینی اوخو
شنبه 8 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,