وکیل حقوقی ملکی خوب در تهران 09124970000

وکیل ملکی خوب در تهران وکیل متخصص دعاوی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی

ضمانت اجرای معامله صوری مشاوره با وکیل ملکی

شرایط تحقق معامله صوری مشاوره با وکیل ملکی، زمانی که فرد بدهکار برای جلوگیری از توقیف اموال  و املاک خویش توسط طلبکار به معاملات صوری متوسل میشود منجر به سست شدن روابط حقوقی و بازرگانی میشود. بنابراین قانونگذاراین نوع معاملات را بی اثر میشمارد. اما باید دید ضمانت اجرای این نوع معاملات چیست؟ فروشنده و خریدار چه حقوقی خواهند داشت و طلبکار چگونه میتواند حق خود را استیفا کند. در این مقاله میتوانید پاسخ این سوالات را دریابید. در صورتی که با سوالات بیشتر مواجه شدید میتوانید با وکیل ملکی موسسه در میان بگذارید.

آردینی اوخو
شنبه 8 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

قراردادهای مشمول تعدیل مشاوره با وکیل ملکی

قراردادهای مشمول تعدیل مشاوره با وکیل ملکی، قرارداد مشارکت در ساخت از لحظه انعقاد تا انقضای مدت تحت تاثیر نوسانات اقتصادی قرار میگیرد. چرا که اجرای ان مدت زمان طولانی را مطالبه میکند. بنابراین طرفین در طول مدت قرارداد همان رایط اولیه در لحظه انعقاد را نخواهند داشت و تحت تاثیر همین تغییرات تعادل اورده طرفین از بین خواهد رفت. در نتیجه وکیل ملکی برای رعایت انصاف و بهتر اجرا شدن قرارداد توصیه به درج شرط تعدیل مینماید. این بخش به تعدیل و اثار ان بویژه در قرارداد مشارکت در ساخت اختصاص دارد.

آردینی اوخو
جمعه 7 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

آثار کاربردی سند رسمی مشاوره با وکیل ملکی

آثار کاربردی سند رسمی مشاوره با وکیل ملکی، از انجا که اسناد رسمی توسط اشخاص صالح تنظیم میشود دارای اعتبار است و نمیتوان به آن خدشه وارد کرد. بنابراین انعقاد عقود و انجام معاملات بویژه معاملات ملکی بر مبنای اسناد رسمی با اطمینان بیشتری صورت میگیرد و کمتر در ان احتمال فریب طرف مقابل وجود دارد. وکیل ملکی نیز در اختلافات ملکی به اسناد رسمی استناد میکند چرا که اعتبار این اسناد انها را جزء ادله اثبات دعوا قرار داده و مراجع قضایی و اداری اغلب ان را بیش از اسناد عادی معتبر میدانند. در این بخش به کاربرد و اثار حقوقی اسناد رسمی پرداخته شده.

آردینی اوخو
پنجشنبه 6 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

توقیف اموال از طریق اجرای ثبت مشاوره با وکیل ملکی

توقیف اموال از طریق اجرای ثبت مشاوره با وکیل ملکی، زمانی که شخصی به دیگری بدهکار باشد اما از پرداخت بدهی خود امتناع کند طلبکار میتواند اموال و املاک وی را توقیف نماید. با توجه به اینکه مال مورد نظر چه ویژگی هایی داشته باشد نحوه توقیف، اثار حقوقی و مرجع رسیدگی به ان متفاوت خواهد بود. همچنین وجود شرایطی در فرد بدهکار نیز برای توقیف اموال و املاک وی ضرورت دارد که در این بخش وکیل ملکی به این مباحث پرداخته است. شما میتوانید پرونده خود را به وکلای حاذق موسسه حقوقی حق پارسیان بسپارید.

آردینی اوخو
چهارشنبه 5 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

نحوه رسیدگی به اسناد معارض مشاوره با وکیل ملکی

نحوه رسیدگی به اسناد معارض مشاوره با وکیل ملکی، از انجا که وجود اسناد مالکیت معارض موجب نقض حق  یکی از دارندگان سند است بنابراین لازم است که یکی از اسناد بلااثر شود. گاهی افراد بدون اطلاع از معارض بودن سند خود اقدام به معامله ملک میکنند در حالیکه معامله مزبور به علت ابطال سند محکوم به بطلان است در اینصورت سرمایه فرد بسیار افت خواهد کرد. وکیل ملکی در این متن ضمن تعریف اسناد مالکیت معارض به آثار و نحوه رسیدگی به این اسناد پرداخته است تا ضمن افزایش اگاهی شما از نقض حق در این مورد پیشگیری شود. وکیل موسسه حق پارسیان میتواند پرونده های ملکی شما را پیگیری و حل نماید.

آردینی اوخو
سه شنبه 4 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,