وکیل حقوقی ملکی خوب در تهران 09124970000

وکیل ملکی خوب در تهران وکیل متخصص دعاوی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی

عدم اجرای طرح شهرداری چه پیامدی دارد مشاوره با وکیل ملکی

عدم اجرای طرح شهرداری چه پیامدی دارد مشاوره با وکیل ملکی، شاید برای شما هم پیش امده باشد که ملک خودتان یا اطرافیانتان در طرح شهرداری قرار گرفته باشد. در این مواقع چه اقدامی میتوان انجام داد، این یک نگرانی بزرگ است که باید با وکیل ملکی در میان بگذارید چرا که بزرگترین سرمایه شما در خطر است. باید بدانید معاملات این املاک قبل و بعد از قرار گرفتن در طرح شهرداری چگونه خواهد بود و سرنوشت متعاملین چیست؟ چگونه میتوان پیامدهای این طرح را جبران کرد و اصلا لزوم اجرای این طرح چیست یا در قبال ان چه سودی نصیب شما خواهد شد؟

آردینی اوخو
چهارشنبه 31 شهریور 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

وکیل املاک تجاری مشاوره با وکیل ملکی

وکیل املاک تجاری مشاوره با وکیل ملکی، اقدام به طرح دعاوی ملکی و حل اختلافات مربوطه نیازمند وکیل ملکی مجرب است. چرا که این دعاوی مدت زمانی طولانی را مطالبه میکند و ضمن ان هزینه سنگینی را بر طرفین تحمیل میکند.اما وجود وکیل نه تنها موجب صرف زمان کمتر است بلکه میزان هزینه ها را نیز کاهش میدهد چه بسا ممکن است منجر به سود نیز گردد. چرا که سرمایه در معرض خطر را حفظ خواهد کرد و بطور عادلانه حقوق طرفین نیز محفوظ خواهد شد.

آردینی اوخو
سه شنبه 30 شهریور 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

گواهی عدم افراز را از کجا دریافت کنیم مشاوره با وکیل ملکی

گواهی عدم افراز را از کجا دریافت کنیم مشاوره با وکیل ملکی، افراز، تفکیک و تقسیم اصطلاحاتی قضایی و ثبتی است که تفاوت میان انها اثار حقوقی متفاوتی را تولید میکند. گرچه این اصطلاحات گاه مترادف در نظر گرفته میشوند اما همان تفاوت های ظریف میتواند در نتیجه دعاوی موثر واقع شود. به همین علت توجه به این ظرایف هنگام بررسی اختلافات ملکی از چشم وکیل ملکی خبره دور نمیماند. در این مقاله نیز به طور مختصر به این واژگان و کاربرد انها پرداخته شده است. شما میتوانید در این خصوص با وکیل موسسه در ارتباط باشید.

آردینی اوخو
دوشنبه 29 شهریور 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

هزینه دادرسی اختلافات ملکی مشاوره با وکیل ملکی

هزینه دادرسی اختلافات ملکی مشاوره با وکیل ملکی، عدم مراجعه به وکیل ملکی در انجام امور و یا اختلافات ملکی میتواند نتایج زیانباری برای طرفین ایجاد کند. بنابراین لازم است امر مربوطه هر قدر کوچک و کم اهمیت هم به نظر برسد حتما با یک وکیل مشورت نمایید تا به تمامی جوانب ان مساله اگاه باشید. گاهی همین سهل انگاری ها موجب میشود که  فرصت جبران نیز از دست رود. برای شروع میتوانید با وکیل تماس گرفته و از وی تقاضای راهنمایی کنید. در ادامه و در صورت صلاحدید نیز میتوانید حضورا به وی مراجعه نمایید.

آردینی اوخو
یکشنبه 28 شهریور 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

تخلیه ملک تجاری پس از اتمام قرارداد چگونه است مشاوره با وکیل ملکی

تخلیه ملک تجاری پس از اتمام قرارداد چگونه است مشاوره با وکیل ملکی، دعاوی موجر و مستاجر در تخلیه ملک تجاری تابع قانون خاصی است. و با توجه به اینکه رابطه استیجاری از چه سالی شروع شده و در کدا سال پایان یافته است اثار حقوقی متفاوتی بر ان بار میشود. به عبارتی نحوه اجاره دادن ملک مزبور و تخلیه به درخواست موجر یا مستاجر بستگی به سال اجاره دارد که در ای مقاله وکیل ملکی راجع به ان بیشتر توضیح میدهد. در صورت مواجهه با هر نوع ابهام میتوانید با وکیل موسسه در ارتباط باشید.

آردینی اوخو
شنبه 27 شهریور 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,