وکیل حقوقی ملکی خوب در تهران 09124970000

وکیل ملکی خوب در تهران وکیل متخصص دعاوی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی

اثبات وقوع بیع و ابطال سند رسمی مشاوره با وکیل ملکی

اثبات وقوع بیع و ابطال سند رسمی مشاوره با وکیل ملکی، زمانی که معامله املاک با مبایعه نامه منعقد میشود طرفین طبقتوافقاتی که در ان مکتوب کرده اند به تعهدات خود عمل خواهند کرد و حل اختلافات میان انها نیز بر اساس همین مبایعه نامه صورت میگیرد اما زمانی که مبایعه نامه ای نباشد و وبیع واقع شود اگر هریک از طرفین از انجام تعهدات تخلف کند طرف دیگر مدرکی برای اثبات ادعای خود نخواهد داشت. البته وکیل ملکی میتواند وی را به طرق دیگر راهنمایی کند که موضوع مقاله زیر میباشد.

آردینی اوخو
سه شنبه 25 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

معامله فضولی ملک مشاع مشاوره با وکیل ملکی

معامله فضولی ملک مشاع مشاوره با وکیل ملکی،ملکی که متعلق به غیر باشد و بدون اجازه وی مورد معامله واقع شود تابع احکام معاملات فضولی است. نحوه اثبات این معامله و قوانینی که بر ان حاکم است در مقاله زیر به تفصیل تشریح شده است. اما نکته مهمی که اغلب از وکیل ملکی راجع به ان پرسیده میشود معامله املاک مشاعی بدون اجازه شریک مشاعی است. با توجه به این که سهمی از ملک متعلق به معامله کننده و سهمی دیگر متعلق به شریک مشاعی است بررسی قوانین حاکم بر ان و نحوه مطالبه حق شریک و بازپس گرفتن ملک اهمیت دارد که در این مقاله به ان اشاره شده است.

آردینی اوخو
دوشنبه 24 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

ابطال حکم حجر مشاوره با وکیل ملکی

ابطال حکم حجر مشاوره با وکیل ملکی، اهلیت طرفین معامله یکی از شرایط صحت معاملات تلقی میشود به عبارت دیگر اگر یکی از طرفین فاقد اهلیت باشد معامله منعقده محکوم به بطلان است. البته این بطلان منوط به شرایطی است که وکیل ملکی ضمن این مقاله به ان پرداخته است. از انجا که افراد محجور دارای قیم یا سرپرست هستند بررسی معاملاتی که از جانب افراد اخیر الذکر و به نمایندگی از محجورین منعقد میشود از اهمیت خاصی برخوردار است که مقاله پیش رو راجع به ان  توضیح خواهد داد. در صورتیکه در ادامه با ابهامی مواجه شدید میتوانید با وکیل ملکی موسسه تماس حاصل کنید.

آردینی اوخو
یکشنبه 23 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

مشاوره قرارداد مشارکت در ساخت مشاوره با وکیل ملکی

مشاوره قرارداد مشارکت در ساخت مشاوره با وکیل ملکی، یکی از ارکان مهم قراردادهای مشارکت در ساخت اعطای وکالت کاری به سازنده است. این وکالت تنها راجع به امور اداری داده میشود بنابراین باید در تنظیم ان دقت به عمل اورد به گونه ای که سازنده بتواند از ابتدا تا انتهای عملیات ساز و ساز و مراجعات اداری مربوطه را به اسانی انجام دهد و از طرفی مالک نیز بتواند در صورت نقض تعدات از جانب سازنده، وکالت را به راحتی فسخ کند. به همین دلیل برای تنظیم مفاد این وکالتنامه باید به یک وکیل ملکی مراجعه کرد که به ظرایف تنظیم قراردادهای ملکی و جنبه های حقوقی ان اگاه است. مقاله زیر به بخشی از اهمیت وکالت کاری میپردازد.

آردینی اوخو
شنبه 22 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

رویه قضایی ابطال مزایده مشاوره با وکیل ملکی

رویه قضایی ابطال مزایده  مشاوره با وکیل ملکی، مزایده ملک از طریق اجرا احکام مدنی در نتیجه محکومیت مالی محکوم علیه به اجرا گذاشته میشود. گرچه این اقدام از طریق مرجع قضایی صورت میگیرد اما ممکن است ارادی از ان متضرر شوند به همین علت میتوانند به مزایده اعتراض کنند. البته لازم است در این خصوص از راهنمایی یک وکیل ملکی حاذق استفاده کرد. چرا که اعتراض به مزایده برای یرخی افراد و تحت شرایط خاصی امکانپذیر است که در این مقاله به ان میپردازیم.

آردینی اوخو
جمعه 21 خرداد 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,