وکیل حقوقی ملکی خوب در تهران 09124970000

وکیل ملکی خوب در تهران وکیل متخصص دعاوی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی

ابطال سند رسمی انتقال مشاوره با وکیل ملکی

ابطال سند رسمی انتقال مشاوره با وکیل ملکی، دعوای ابطال سند رسمی به دلایل مختلفی در دادگاه قابل طرح است از جمله عدم اهلیت یکی از طرفین، بی اعتباری معامله، فسخ معامله، ابطال عملیات اجرایی و... برای اثبات هریک از این موارد و طرح دعوا میتوانید از مشاوره با یک وکیل ملکی بهره ببرید. در این متن به شرایط مختلف برای طرح دعوای ابطال سند رسمی و روندی که وکیل ملکی طی میکند میپردازیم.

 


آردینی اوخو
یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

تغییر کاربری انباری به تجاری مشاوره با وکیل ملکی

 تغییر کاربری انباری به تجاری مشاوره با وکیل ملکی، تغییر کاربری بویژه از مسکونی به تجاری نیازمند طی مراحل و تهیه مدارکی است که ممکن است از حوصله افراد خارج باشد و تصمیم بگیرند بدون اخذ مجوز چنین اقدامی را انجام دهند. که نتیجه آن علاوه بر نارضایتی همسایگان به علت عدم رعایت تناسب موقعیت مسکونی و کاربری تجاری، مجازاتی است که در مراجع مربوطه نسبت به ان تصمیم گیری میشود. بنابراین باید با یک وکیل ملکی مشورت کنید تا سریعترین و بهترین روش را پیشنهاد دهد و یا خود پیگیری کند.در این متن بیشتر به این موضوع میپردازیم.

آردینی اوخو
شنبه 25 اردیبهشت 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

نمونه قرارداد فروش ملک مشاوره با وکیل ملکی

نمونه قرارداد فروش ملک مشاوره با وکیل ملکی، تنظیم قرارداد فروش و معاملات املاک از اهمیت فراوانی برخوردار است. چرا که افراد سرمایه های گزافی برای چنین معاملاتی صرف میکنند. همچنین در صورت بروز اشتباه یا خطا در قرارداد مزبور ممکن است در معاملات بعدی مشکل ایجاد شود یا حتی یکی از طرفین ناخواسته مرتکب فروش و انتقال مال غیر شود. بنابراین باید با یک وکیل ملکی مشاوره نمود تا از چالش های اینده پیشگیری شود

آردینی اوخو
جمعه 24 اردیبهشت 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

قانون انباری آپارتمان مشاوره با وکیل ملکی

 قانون انباری آپارتمان مشاوره با وکیل ملکی، اپارتمان ها از قانون خاص تملک اپارتمان ها تبعیت میکنند اما برخی از اقداماتی که نسبت به انها انجام میشود از جمله معاملات نسبت به پارکینگ و انباری انها با این قانون هماهنگی ندارد. بنابراین در این خصوص باید با یک وکیل ملکی حاذق مشاوره کرد تا از عواقب حقوقی اعمالی که نسبت به انها ورت میگیرد مطلع شوید. در این مطلب نیز به موضوع معاملات ازجمله واگذاری پارکینگ و انباری جدا از اپارتمان پرداخته شده است که با مطالعه ان اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.


آردینی اوخو
پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

دادخواست کسری مساحت زمین، وکیل ملکی

گاهی در اندازه گیری مساحت املاک دقت کافی نمیشود.
و یکی از علل ان میتواند دقیق نبودن دستگاه اندازه گیری یا خطا در ثبت مقدار عددی ان باشد.
بنابراین ممکن است مساحت ملکی بیشتر یا کمتر از آن مقداری باشد در سند قید گریده است.
برای حل اختلاف موجود کافیست با یک وکیل ملکی مشورت کنید و به سادگی راهکار را دریابید.
با مراجعه به وکیل ملکی لازم نیست ملک خریداری شده یا فروخته شده را بخاطر کسری یا اضافه مساحت از دست بدهید.


آردینی اوخو
سه شنبه 21 اردیبهشت 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,