وکیل حقوقی ملکی خوب در تهران 09124970000

وکیل ملکی خوب در تهران وکیل متخصص دعاوی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی

مطرح انواع دعوای تصرف ، وکیل ملکی

دعوای خلع ید

یکی از معیارهای انتخاب وکیل؛ وکیل خوب و باتجربه می باشد لذا وکیل توانمند و متخصص می تواند در ارائه مشاوره تخصصی تا حدودی آرامش را به موکل بازگرداند لذا موسسه حق ستان با بهره گیری از اساتید برجسته حقوق و وکلای باسابقه و دانشمند در صدد است به بهترین شکل ممکن امور حقوقی شما را از طریق مراجعه به مراجع صالحه حل وفصل نمایند. دعوای خلع ید که درآن مالکیت نداشتن خوانده برملک مورد نزاع وقانونی بودن تصرف خوانده برآن مورد قبول طرفین دعواست وخواهان ادعا می کندکه ادامه تصرفات خوانده برآن ملک، خلاف قرارداد یا قانون است و باید از آن رفع تصرف شود. بنابراین در دعوای خلع مبنای قراردادی بین خواهان و خوانده وجود دارد.

آردینی اوخو
شنبه 18 بهمن 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

چه اشخاصی می توانند درخواست صدور نمایند ، وکیل ملکی

مرجع صالح جهت صدور حصر وراثت

وکیل ملکی

شورای حل اختلاف آخرین محل سکونت متوفی، مرجع صلاحیت دار برای صدور گواهی است. اگر آخرین اقامتگاه متوفی معلوم نباشد، رسیدگی در صلاحیت دادگاهی است که آخرین محل سکونت متوفی در ایران بوده است.

چه اشخاصی می توانند درخواست صدور نمایند

وراث متوفی یا سایر اشخاص ذینفع می توانند از دادگاه درخواست صد ور گواهی حصر وراثت بنمایند.

مدارک لازم برای صدور گواهی حصر وراثت

ارائه اصل گواهی فوت و کپی آن
استشهادیه محضری
رسید گواهی مالیات برارث
کپی مصدق شناسنامه
ورثه
وصیت نامه
دادخواست صدور گواهی حصر وراثت

لذا دادگاه پس از ملاحظه اسناد و مدارک تقدیمی، درخواست متقاضی را یک نوبت در روزنامه کثیرالانتشار یا محلی آگهی می نماید. هزینه انتشار آن به عهده متقاضی می با شد

آردینی اوخو
شنبه 18 بهمن 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

دستور کمیسیون در مورد تجاوز به معابر شهر ، وکیل ملکی

کمیسیون ماده 100 برتخلف

این نوع تخلف زمانی هست که احداث پارکینگ باتوجه به مشخصات مندرج در پروانه و نقشه ها و ضوابط شهرداری محل الزامی باشد ولی مالک ساختمان ازاحداث پارکینگ خوداری کند ویا اگر هم بنا کند به صورتی باشد که امکان اصلاح نباشد در این صورت به پرداخت جریمه حداقل یک برابر و حداکثر دو برابر ارزش معاملاتی ساختمان برای هر متر مربع فضای از بین رفته پارکینگ باشد. و اگر اصول فنی و بهداشتی رعایت نشده باشد تخریب آن الزامی است.


آردینی اوخو
شنبه 18 بهمن 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

کمیسون ماده77چیست وظایف آن چگونه تعریف می شود ، وکیل ملکی

وکیل دعوای ملکی

کمیسیون ماده 77یک مرجع غیرقضایی است و شهرداری هیچ نقشی درمدیریت جلسات و صدوررای ندارد در واقع کمیسیون مذکور دارای شخصیتی مجزا از شهرداری است. چالش و نگرانی شهرداری تامین منبع مالی است و به همین خاطر اخذ عوارض یکی از منابع مهم شهرداری است. تنوع و گستردگی راههای اخذ عوارض منجربه اختلاف بین مودی (پرداخت کننده عوارض) و شهرداری می شود. به همین دلیل قانونگذار درماده 77 قانون شهرداریها این کمیسیون را مرجع مستقلی برای رسیدگی به امور عوارض به رسمیت شناخته است.

آردینی اوخو
شنبه 18 بهمن 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

چگونگی دعاوی حقوقی و کیفری ، وکیل ملکی

ملکی حقوقی:

شامل الزام به تنظیم سند,خلع ید,تخلیه,سرقفلی,قولنامه,قرارداد,کمیسیون ماده۱۰۰شهرداری, ماده۵۶ جنگلها و مراتع(منابع طبیعی),ماده۱۲قانون زمین شهری میباشد.

دعاوی ملکی کیفری:

مجموعه ای از دعاوی است که به نوعی به موضوع املاک مربوط می شوند همانند فروش مال غیر,جعل سند,تصرف عدوانی,ممانعت از حق که بطور خلاصه به توضیح مواردی از آن میپردازیم

الزام به تنظیم سند :

چنانچه خریدار، ملکی را از فروشنده خریداری کند و در موعد مقرر جهت تنظیم سند رسمی در دفترخانه حاضر نشود,خریدار میتواند از طریق مراجع قضایی با طرح دادخواست الزام به تنظیم سند برای خود,سند اخذ کند که پس از صدور دادنامه و صدور اجراییه,نماینده دادگاه در دفترخانه حاضر و به نیابت از فروشنده,سند را امضا می کند.


آردینی اوخو
پنجشنبه 16 بهمن 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,