وکیل حقوقی ملکی خوب در تهران 09124970000

وکیل ملکی خوب در تهران وکیل متخصص دعاوی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی

هرچه که باید در مورد دعوای خلع ید بدانید ، وکیل ملکی

دعوای خلع ید

یکی از معیارهای انتخاب وکیل؛ وکیل خوب و باتجربه می باشد لذا وکیل توانمند و متخصص می تواند در ارائه مشاوره تخصصی تا حدودی آرامش را به موکل بازگرداند لذا موسسه حق ستان با بهره گیری از اساتید برجسته حقوق و وکلای باسابقه و دانشمند در صدد است به بهترین شکل ممکن امور حقوقی شما را از طریق مراجعه به مراجع صالحه حل وفصل نمایند. دعوای خلع ید که درآن مالکیت نداشتن خوانده برملک مورد نزاع وقانونی بودن تصرف خوانده برآن مورد قبول طرفین دعواست وخواهان ادعا می کندکه ادامه تصرفات خوانده برآن ملک، خلاف قرارداد یا قانون است و باید از آن رفع تصرف شود. بنابراین در دعوای خلع مبنای قراردادی بین خواهان و خوانده وجود دارد.

آردینی اوخو
چهارشنبه 22 بهمن 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

مراحل تملیک سه دانگ منزل توسط زوج ، وکیل ملکی

در بسیاری از ازدواج‌ها تاکید بر این است که اگر داماد در آینده خانه‌ای خرید، سه دانگ آن را به نام همسرش کند. اما باید دانست که مالی که هنوز وجود ندارد و فرض و احتمال بر این است که در زمان آینده خریداری خواهد شد، نمی‌تواند به‌عنوان مهریه در نظر گرفته شود.

برخی مواقع ممکن است خانواده عروس اصرار داشته باشند که این مساله انجام شود و آن را به صورت شرط ضمن عقد بخواهند. این در حالی است که شرط مبهم باطل است. یعنی اگر شرط شود داماد سه دانگ از آپارتمانی را که در آینده نامعلوم خواهد خرید، به نام همسرش کند،‌ این شرط به دلیل ابهام داشتن، باطل است.

آردینی اوخو
شنبه 18 بهمن 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

چگونگی مزایده ملک مشاع از زبان وکیل ، وکیل ملکی

در مواردی که خریدار ملک مشاعی در مزایده،خود یکی از مالکین مشاعی باشد آیا باید کل ثمن معامله را پرداخت کند یا به میزان مالکیت خود از آن کم نموده و بقیه را پرداخت مینماید؟

باید به میزان مالکیت خود از آن کسر نموده و بقیه را پرداخت نماید.

آردینی اوخو
شنبه 18 بهمن 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

در چه شرایط زن از مهریه محروم است؟ ، وکیل ملکی

وکیل دعوای خانوده

مهریه مطلبق ماده 1082قانون مدنی مهریه مبلغی است که در سند نکاحیه مطابق شرع، قانون وعرف توسط زن تعیین وپیشنهاد می گردد و مرد پس از قبول، آن را به صورت عندالمطالبه یا عندالاستطاعه در حق زن پرداخت می نماید. مهر در واقع نوعی تعهد مالی است که پرداخت آن مطابق قانون ایران، برمرد واجب بوده وزن هر وقت از همسرش مهرش را مطالبه کند باید در حق وی پرداخت گردد. مگرعندالاستطاعه باشدکه درخواست زوجه بابت مهریه اش بایدهنگامی مطرح گردد که زوج توانایی مالی پرداخت نفقه راداشته باشد.


آردینی اوخو
شنبه 18 بهمن 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

بهترین مشاور وکیل دعاوی ملکی ، وکیل ملکی

وکیل دعاوی ملکی

هردو به معنی جدا شدن سهم هر شریک از دیگر است که پس از درخواست متقاضی،  تفکیک انجام و صورت مجلس تفکیکی دراداره ثبت تنظیم می گردد. و در تفکیک نیازی به حالت اشاعه نیست. در کل شخص می تواند برای انجام تفکیک به اداره ثبت منطقه رفته واز اداره ثبت منطقه ملک، درخواست تظیم صورتجلسه تفکیکی نماید. مثلا یک سند شش دانگ را به شش سند هرکدام یک دانگ تقسیم نماید.

آردینی اوخو
شنبه 18 بهمن 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,