وکیل حقوقی ملکی خوب در تهران 09124970000

وکیل ملکی خوب در تهران وکیل متخصص دعاوی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی

تاثیر وکیل در پیشرفت پرونده های ملکی

کیل دعوای ملکی

دعوای ملکی، یک دعوای حقوقی است که در مورد تضیع حقوق اموال غیر منقول افراد بحث میکند
از جمله الزام به تنظیم صورت مجلس تفکیکی برای ساختمان، فک رهن، الزام به پایان کار، مطالبه اجرت المثل، فسخ قرارداد برای زمانی که مشکلاتی در قرارداد وجود دارد.

تاثیر وکیل در پیشرفت پرونده های ملک

با توجه به این که برخی از املاک ممکن است در مسیر طرح عمرانی قرار بگیرد، هر چند چنین ملکهایی قابل نقل وانتقال هستند، ولیکن باید در برابر مبلغی که معمولا پایین تر از ارزش معاملاتی آن است، ملک را به دولت یا شهرداری واگذار نماید. بنابراین ارزش این دسته املاک از املا دیگر پایین تر است.

ولی اما...


آردینی اوخو
یکشنبه 12 بهمن 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

بهترین وکیل برای دعاوی ملکی چه کسی است؟ ، وکیل ملکی

دعاوی ملکی:

معاملات ملک از ارزش بالا و اهمیت ویژه ای برخوردار است و سرمایه گذاری در این زمینه کار ساده ای نیست، صحبت ازصرف سرمایه زیاد در معامله ملک، نیازمند نظارت حقوقدان منصف، می باشد که بر موضوعات ملک و مرتبط باملک تاحد زیادی بروز مشکل رابه صفر برساند. از سویی بر چگونگی نگارش متن قولنامه نظارت کند واز سویی کلاهبرداران ملکی که باتنظیم اسناد جعلی سعی در فریب اشخاص دارند؛ بیش از پیش محتاط عمل نموده و می دانند هرعمل نابخردانه عکس العمل شگرفی به همراه دارد.

آردینی اوخو
یکشنبه 12 بهمن 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

فعالیت های موسسه های حقوقی چیست؟

موسسه حقوقی مدافع حق پارسیان متشکل از دپارتمانهای حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی، مالیاتی، باحضور کادری مجرب اعم از مشاورین، و وکلا ی پایه یک عالیرتبه و قضات اسبق دادگستری، با ارائه خدمات حقوقی تخصصی به بهترین شکل ممکن حقوق به حقه موکلین را مراعات نموده، لیکن با ارائه دادخواست یا شکوائه دقیق و در کل مدیریت امورحقوقی مرتبط با پرونده ارجاع شده، سعی می نماید با بهترین متد، حقوق همشهریان و هموطنان را احقاق نماید. قابل ذکر پیشرفت تکنولوژی ودرنتیجه زمان کوتاه وبروز مسائل پیچیده موجب شده است تنظیم قراردهای فی ما بین افراد در هر قالب و موضوع میبایست زیر نظر وکیل متخصص تنظیم گردد، دراین صورت است میتوان در اختلافات حاصل شده مابین افراد، با استناد به مواد قرارداد پاسخ اختلاف را استنباط نمود و اگر هم سازش صورت نگرفت، با استناد به قرارداد میتوان در جلسه دادگاه توفیق یافت.

آردینی اوخو
شنبه 11 بهمن 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

تنظیم قراردادها مقارن است

وکیل ملکی

چگونگی تاثیر حضور وکیل ملکی در دنیای پر تلاطم امروز که پیچیدگیهای روابط اقتصادی و تجاری به اوج خود رسیده است، انتظار می رود که تنظیم قراردادهای ملکی، با توجه به نظر متخصص ملک و امور قراردادها باشد که مبادا با بروزمشکل بین دوطرف منجر به پرونده های سنگین حقوقی شود

تنظیم قراردادها مقارن است با حضور صد در صد وکیل

با گسترش مبادلات تجاری در سطح داخلی و بین المللی، و اینکه همه افراد به مسائل حقوقی تسلط ندارند و ممکن است به صورتی قراردادشان را تنظیم کنند که کاملا به ضرر خودشان تمام شود و گاه اتفاق می افتد خسارات جبران ناپذیری عاید فرد شود که اگر قرارداد در حضور یک وکیل تنظیم می شد، از ورود خسارت جلوگیری به عمل می آمد

آردینی اوخو
شنبه 11 بهمن 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

ماهیت دعوای کیفری چیست؟

دعوای ملکی حقوقی

تقسیم بندی دعوای ملکی اگر بخواهیم به مهمترین موارد دعاوی حقوقی اشاره داشته باشیم.

-در خصوص الزام به فک رهن و سندهای ضمانتی

-درخصوص الزام به تنظیم سندرسمی برای املاک مربوطه

-دعاوی مربوط به الزام به گرفتن صورت مجلس تفکیکی برای ساختمان هایی که دارای واحدهای مستقل و چندگانه می باشند.

-دعاوی مربوط به الزان به دریافت پایان کار برای ساختمانهایی که اقدامات ساخت و ساز در مورد آنها به طور کامل پایان یافته است و به وسیله کارشناس به تایید رسیده است.

درخصوص باطل شدن قرارداد برای مواردی که مشکلاتی در مفاد قرارداد منعقد شده موجود می باشد.

-درخصوص ابطال قرارداد برای مواردی که مشکلاتی در مفاد قراردادمنعقد شده موجود می باشد.

-دریافت و درخواست مطالبه اجرت المثل

-موضوع افزایش یا کاهش میزان اجاره بها بر اساس عرف جامعه

-درخواست مربوط به مطالبه سرقفلی و در اختیار داشتن حق کسب و پیشه

-موضوع تخلیه اماکن تجاری و دعاوی مربوط به انتقال منافع

آردینی اوخو
شنبه 11 بهمن 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,