وکیل حقوقی ملکی خوب در تهران 09124970000

وکیل ملکی خوب در تهران وکیل متخصص دعاوی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی

نیاز شخصی موجر در کرونا مشاوره با وکیل ملکی

نیاز شخصی موجر در کرونا مشاوره با وکیل ملکی، بر اساس قوانین موجر و مستاجر با توجه به اینکه ملک استیجاری چه نوع کاربری داشته باشد و در چه سالی به اجاره داده شده باشد نحوه تخلیه ان متفاوت خواهد بود. وکیل ملکی نیز با توجه به شرایط شما را راهنمایی خواهد کرد. در صورتیکه ملک کاربری تجاری باشد و حق سرقفلی پرداخت شده باشد با توجه به علت درخواست تخلیه بازگشت مبلغ مزبور نیز متفاوت خواهد بود. در این بخش نیاز شخصی موجر به ملک استیجاری موضوع بحث خواهد بود. اگر شما نیز در این خصوص با مشکلی مواجه شده اید میتوانید با وکیل ملکی موسسه در تماس باشید.

آردینی اوخو
پنجشنبه 31 تیر 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

تخلیه ملک تجاری از طریق اجرای ثبت مشاوره با وکیل ملکی

تخلیه ملک تجاری از طریق اجرای ثبت مشاوره با وکیل ملکی، تخلیه ملک تجاری اجاره از قوانین خاصی پیروی میکند. با توجه به اینکه موجر تخلیه ملک تجاری را به چه علتی درخواست میکند شرایط متفاوتی را میطلبد.و اثار متفاوتی را به دنبال خواهد داشت. بنابراین صرف قرارداد اجاره حکم بر تخلیه نخواهد بود. در این خصوص حتی زمانی که به ملک به اجاره داده شده است از اهمیت خاصی برخوردار است. به همین علت است توصیه میشود جهت تخلیه ملک با یک وکیل ملکی مشورت نمایید تا مطابق با شرایط و اثار اقدام کرده و به نتیجه مدنظر دست یابید. در این متن به مورد تخلیه ملک تجاری به جهت نیاز به سکون پرداخته شده است. پس از مطالعه متن میتوانید سوالات خود را با وکیل ملکی در میان بگذارید.

 

آردینی اوخو
سه شنبه 29 تیر 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

خیار تخلف از شرط فوری است؟ مشاوره با وکیل ملکی

خیار تخلف از شرط فوری است؟ مشاوره با وکیل ملکی، عموما در معاملات و قراردادهای ملکی طرفین شروطی را ذکر میکنند. برای اینکه شروط مذکور قابلیت اجرایی پیدا کنند باید نحوه نگارش قانونی انها رعایت شود که برای این مهم میتوانید به یک وکیل ملکی خبره مراجعه نمایید. برخی از ای شروط تنها در مدت زمان خاص قابل اعمال هستند و برخی دیگر محدودیت زمانی ندارند بلکه متناسب با اوضاع و احوال موثر بر قرارداد خواهند بود. در این مقاله به خیار تخلف از شرط میپردازیم که خود شامل شروط مختلف است و هر یک در موقعیت متفاوت قانونی اعمال میشود. شما میتوانیید پس از مطالعه متن در صورتیکه ابهامی داشتید با وکیل ملکی موسسه در ارتباط باشید.

آردینی اوخو
دوشنبه 28 تیر 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

ضرر و زیان فسخ معامله ملک مشاوره با وکیل ملکی

ضرر و زیان فسخ معامله ملک مشاوره با وکیل ملکی،اغلب معاملات ملکی از عقودی پیروی میکنند که به اسانی به اراده طرفین منحل نمیشوند مگر به خیارات قانونی یا تراضی طرفین به انحلال قرارداد. بنابراین زمانی که طرفین تصمیم دارند قراردادی راجع به معاملات املاک منعقد کنند بهتر است متناسب با شرایط خود و اینده نگری شروطی را ضمن قرارداد درج کنند تا بتوانند در اینده و در صورت اجماع شروط، قراردا مزبور را فسخ نماید. اما لازم است برای درج این شروط و حتی اعمال و نتایج اعمال ان به یک وکیل ملکی خبره مراجعه نمایید چرا که کوچکترین اشتباه ممکن است نه تنها شرط بلکه قراردا را باطل نماید و شما نتوانید هیچگاه حق خود را استیفا کنید.

آردینی اوخو
یکشنبه 27 تیر 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

شرایط ابطال معاوضه مشاوره با وکیل ملکی

شرایط ابطال معاوضه مشاوره با وکیل ملکی، نوع دیگری از معاملات ملکی از طرق معاوضه صورت میگیرد. که ظاهرا شبیه به بیع املاک است اما واقعیت ایین است که بیع تفاوت دارد. همچنین اختیارات و نتایج حاصله از این معامله نیز با بیع یکسان نیست. بنابراین لازم است خریدار و فروشنده نسبت به انجام چنین معاملاتی ابتدا اطلاع کسب کرده یا با یک وکیل ملکی خبره مشاوره نموده و سپس اقدام به معامله نمایند تا با تصور بیع و شرایط و نتایج ان، عمل اشتباه مرتکب نشوند. در متن زیر به معاوضه و شرایط ان پرداخته شده است و نحوه تشخیص ان از بیع بیان گردیده تا طرفین با اگاهی به سمت معاملات املاک قدم بردارند.

آردینی اوخو
شنبه 26 تیر 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,