وکیل حقوقی ملکی خوب در تهران 09124970000

وکیل ملکی خوب در تهران وکیل متخصص دعاوی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی

اثبات اصالت سند عادی مشاوره با وکیل ملکی

اثبات اصالت سند عادی مشاوره با وکیل ملکی، در دعاوی ملکی اسناد از اهمیت فوق العاده ای برخوردارند. به طوریکه میتواند سرنوشت دعوا را تغییر دهد. به همین علت برخی از سودجویان با تغییر محتوا یا شکل اسناد به صورت غیر قانونی و بدون مجوز سعی در جلب نظر قاضی به نفع خود دارند. در این متن راجع به اثبات جعل نسبت به سند و دفاع یا اعتراض به اصالت اسناد سخن گفته شده است. با ما همراه باشید و پاسخ سوالات خودرا از وکیل ملکی دریافت کنید. 

آردینی اوخو
جمعه 31 اردیبهشت 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

نحوه نوشتن فسخ قرارداد مشاوره با وکیل ملکی

نحوه نوشتن فسخ قرارداد مشاوره با وکیل ملکی، در قراردادهای بیع ملک برای هر یک از خریدار و فروشنده تعهداتی در نظر گرفته شده است که برخی از انها ناشی از توافقات طرفین و برخی دیگر ناشی از قانون است. حال ممکن است طرفین از تعهدات خود تخلف کنند بنابراین اولین راهی که به ذهن میرسد فسخ قرارداد است. اما به شما توصیه میکنیم هر چه سریعتر به یک وکیل ملکی مراجعه کنید تا با توجه به شرایط قرارداد به شما راهکارهای بهتری ارائه کند.در این صورت ممکن است از زیان فسخ معامله دوری کرد. در این خصوص متن زیر را مطالعه کنید.

آردینی اوخو
پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

مدارک لازم برای صلح عمری مشاوره با وکیل ملکی

مدارک لازم برای صلح عمری مشاوره با وکیل ملکی، صلح کردن واژه ای که معنایی فراتر از آشتی میان طرفین است. در این بخش وکیل ملکی به معنایی از صلح اشاره دارد که منجر به انتقال مال به فرد دیگری میشود. صلح عمری روشی حقوقی است که ضمن حفظ مالکیت برای خود، میتوانید اموالتان را به فردی دیگر اعم از خویشان، دوستان و یا حتی افراد غریبه منتقل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر متن زیر را با دقت بخوانید.

آردینی اوخو
چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

اعتبار مبایعه نامه در دادگاه مشاوره با وکیل ملکی

اعتبار مبایعه نامه در دادگاه مشاوره با وکیل ملکی، همانطور که میدانید قولنامه و مبایعه نامه قراردادهایی هستند که برای خرید و فروش میان طرفین منعقد میشوند. گاهی افراد انها را مترادف یکدیگر میدانند. گرچه در نهایت هر دو منجر به انتقال مالکیت میشوند اما تفاوتهایی با یکدیگر دارند که منشاء آثار حقوقی متفاوت است. بنابراین وکیل ملکی در متن حاضر به آن پرداخته است.

آردینی اوخو
سه شنبه 28 اردیبهشت 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

قرارداد اجاره بدون امضای شاهد مشاوره با وکیل ملکی

قرارداد اجاره بدون امضای شاهد مشاوره با وکیل ملکی، حضور شهود هنگام انعقاد قراداد اجاره گرچه نفعی برای انها ندارد اما برای طرفین مورد اجاره اهمیت دارد. چرا که روند دادرسی در آینده را تسریع میبخشد. در واقع شهود از قرارداد اجاره و تعهدات طرفین اگاهی داشته و در زمان بروز اختلاف میان موجر و مستاجر میتوانند به یقین در دادگاه شهادت دهند. وکیل ملکی در این مطلب راجع به اهمیت حضور شهود، تعداد و امضا و اثر انگشت انها برای رسیدگی به اختلاف موجر و مستاجر در مراجع قضایی توضیح میدهد.

آردینی اوخو
دوشنبه 27 اردیبهشت 1400
بؤلوملر : مشاور حقوقی,