وکیل حقوقی ملکی خوب در تهران 09124970000

وکیل ملکی خوب در تهران وکیل متخصص دعاوی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی وکیل مشاوره حقوقی ملکی

بهترین وکیل ملکی در ایران کیست

وکیل دعوای ملکی

دعوای ملکی، یک دعوای حقوقی است که در مورد تضیع حقوق اموال غیر منقول افراد بحث میکند
از جمله الزام به تنظیم صورت مجلس تفکیکی برای ساختمان، فک رهن، الزام به پایان کار، مطالبه اجرت المثل، فسخ قرارداد برای زمانی که مشکلاتی در قرارداد وجود دارد.

تاثیر وکیل در پیشرفت پرونده های ملک

با توجه به این که برخی از املاک ممکن است در مسیر طرح عمرانی قرار بگیرد، هر چند چنین ملکهایی قابل نقل وانتقال هستند، ولیکن باید در برابر مبلغی که معمولا پایین تر از ارزش معاملاتی آن است، ملک را به دولت یا شهرداری واگذار نماید. بنابراین ارزش این دسته املاک از املا دیگر پایین تر است.
اگر این مطلب هنگام قرارداد بیع یا فروشنامه، عنوان نشده باشد،خریدار حق فسخ دارد. و این تخصص وکیل ملکی است که بند بند قرارداد را مطالعه می نماید و به خریدار عنوان می کند در صورت امضای قرارداد، خودش مسئول پذیرفتن عواقب معامله می باشد.


آردینی اوخو
یکشنبه 28 دی 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

ضرورت داشتن وکیل ملکی برای تنظیم سند رسمی

استفاده از تخصص یک وکیل ملکی ماهر و متبحر، در زمان انجام معاملات یا ساخت و سازهای ملکی، اهمیت زیادی دارد. وکیل ملکی می‌تواند به دعاوی ملکی رسیدگی کند و حتی با ارائه مشاوره‌های تخصصی پیش از بروز هرگونه مشکلی، از اتفاقات دردسرسازِ مربوط به اراضی، املاک و اموال غیرمنقول جلوگیری کند.

 

آردینی اوخو
یکشنبه 28 دی 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

وکیل دعاوی ملکی

معاملات ملک از ارزش بالا و اهمیت ویژه ای برخوردار است و سرمایه گذاری در این زمینه کار ساده ای نیست، صحبت ازصرف سرمایه زیاد در معامله ملک، نیازمند نظارت حقوقدان منصف، می باشد که بر موضوعات ملک و مرتبط باملک تاحد زیادی بروز مشکل رابه صفر برساند. از سویی بر چگونگی نگارش متن قولنامه نظارت کند واز سویی کلاهبرداران ملکی که باتنظیم اسناد جعلی سعی در فریب اشخاص دارند؛ بیش از پیش محتاط عمل نموده و می دانند هرعمل نابخردانه عکس العمل شگرفی به همراه دارد. دعاوی حقوقی ملکی و مرتبط با املاک عبارتند از الزام به تنظیم به سند، الزام فک رهن، الزام به اخذ پایان کار، الزام اخذصورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، فسخ قرارداد، کلیه دعاوی راجع به موقوفات عام و خاص و مطالبه اجورمعوقه، اخذ و مطالبه اجرت المثل، تعدیل اجاره بها، مطالبه اجرت المثل، تعدیل اجاره بها، مطالبه سرقفلی، حق کسب وپیشه وتجارت اماکن مسکونی، ودعاوی ثبتی که جزئی ازدعاوی حقوقی هستند اما این دعاوی به دلیل اهمیت زیادی که دارند از نظریه هیات حل اختلاف اداره ثبت گرفته تاابطال سند، ابطال معامله معارض، اجرای ثبت، توقبف عملیات اجرایی، ابطال عملیات اجرایی ثبت و دعاوی کیفری مرتبط به املاک ازجمله کلاهبرداران و جاعلین اسناد، استفاده از سند جعلی، خیانت درامانت، فروش مال غیر، استفاده از منافع ملک غیر

آردینی اوخو
یکشنبه 28 دی 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

بهترین موسسه حقوقی در ایران

متشکل از دپارتمانهای حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی، مالیاتی، باحضور کادری مجرب اعم از مشاورین، و وکلا ی پایه یک عالیرتبه و قضات اسبق دادگستری، با ارائه خدمات حقوقی تخصصی به بهترین شکل ممکن حقوق به حقه موکلین را مراعات نموده، لیکن با ارائه دادخواست یا شکوائه دقیق و در کل مدیریت امورحقوقی مرتبط با پرونده ارجاع شده، سعی می نماید با بهترین متد، حقوق همشهریان و هموطنان را احقاق نماید. قابل ذکر پیشرفت تکنولوژی ودرنتیجه زمان کوتاه وبروز مسائل پیچیده موجب شده است تنظیم قراردهای فی ما بین افراد در هر قالب و موضوع میبایست زیر نظر وکیل متخصص تنظیم گردد، دراین صورت است میتوان در اختلافات حاصل شده مابین افراد، با استناد به مواد قرارداد پاسخ اختلاف را استنباط نمود و اگر هم سازش صورت نگرفت، با استناد به قرارداد میتوان در جلسه دادگاه توفیق یافت.

آردینی اوخو
یکشنبه 28 دی 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,

مراحل ارائه گواهی انحصار وراثت

مرجع صالح جهت صدور گواهی حصر وراثت

گواهی صادر شده از مرجع صالح که نشان دهنده وجود و تعداد وراث است حصر وراثت نام دارد. مطابق ماده360 امورحسبی وراث و اشخاص ذینفع می توانند با انجام اقدامات مربوطه گواهی باید از سوی یک مرجع صالح صادر شود. درواقع تصدیقی است که وراث متوفی را محصور نموده است. پس از فوت مورث (متوفی) هیچ شخصی حق تصرف دراموال متوفی را ندارد تا اینکه هزینه های کفن و دفن کسر شده و دیون وی پرداخت شود.

آردینی اوخو
یکشنبه 28 دی 1399
بؤلوملر : مشاور حقوقی,